امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت جوش در پوست

پاورپوینت جوش در پوست دسته: پاورپوینت
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 2615 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 32

دانلود پاورپوینت جوش در پوست بررسی جوش در پوست پاورپوینت جامع و کامل جوش در پوست کاملترین پاورپوینت جوش در پوست پکیج پاورپوینت جوش در پوست مقاله جوش در پوست تحقیق جوش در پوست

قیمت فایل فقط 22,100 تومان

خرید

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 32 صفحه

به نام خالق زیبایی ها : موضوع
جوش
فهرست: 2 مقدمه بیماری های پوستی یکی از بیماری های شایع می باشد.جوش صورت نیز یک بیماری پوستی بسیار شایع در بین نوجوانان و جوانان است.جوش یک بیماری است که غدد چربی پوست را درگیر می کند.منافذ کوچک روی پوست بدن در زیر پوست با غدد چربی در ارتباط میباشد.اغلب جوش بر روی صورت – گردن – کمر – سینه و شانه ها دیده می شوند.جوش یک مشکل تهدید کننده حیات نیست اما می تواند منجر به ایجاد اسکار گردد. 3 منبع 5 آکنه: آکنه شایع ترین بیماری مزمن پوستی در سنین بلوغ ونوجوانی است . ضایعات آکنه دارای اشکال غیر التهابی ( کومدون های سر سیاه و سر سفید ) و التهابی ( پاپول ، کیست وندول) هستند . اسکار نلشی از آکنه میتواند ، برای بیمار مشکلات روحی ایجاد نماید و از این نظر نیز درمان آن مهم است.
از نظر بالینی ، آکنه به دو گروه تقسیم میشود .
در گروه اول، بیماری ، خفیف تا متوسط است ؛ ضایعات فقط در صورت ، وجود دارند و اسکاری مشاهده نمیشود. در گروه دوم، بیماری، اغلب متوسط تا شدید است؛ تنه گرفتار، و ممکن است اسکار نیز دیده شود. 4 منبع 3 ص 35 اتیولوژی وپاتولوژی: آکنه بیماریی است که واحد پیلوسباسه را گرفتار میکند و بیشترین فراوانی و شدت آن در مناطقی است که غدد سباسه از همه جا بیشتر و بزرگتر باشد .آکنه در افراد مستعد هنگامی که تولید سبوم افزایش می یابد شروع میشود . پروپیونی باکتریوم آکنه درسبوم تزاید پیدا میکند و پوشش اپی تلیال فولیکول تغییر می یابد و توپی هایی به نام کومدون تشکیل میدهد . یک بررسی این احتمال را مطرح نموده که اظطراب و عصبانیت فاکتورهای قابل ملاحظه ای در مبتلایان به آکنه ی شدید هستند. 5 منبع 1 ص 103 و 104 اپیدمیولوژی جوش صورت: جوش صورت یک بیماری پوستی بسیار شایع می باشد.
نزدیک به 17 میلیون نفر در ایالت متحده مبتلا هستند .افراد با هر نژاد و سنی به این بیماری مبتلا می شوند. اما این بیماری در جوانان و نوجوانان شایع تر است.نزدیک به 85% از افراد در سن 12 تا 23 سال به این بیماری مبتلا می شوند.در اکثر افراد جوش در 30 سالگی بهبود می یابد اما در برخی افراد در 40 تا 50 سالگی به این بیماری مبتلا می شوند. 6 منبع 5 ضایعات آکنه : ضایعات آکنه به ضایعات التهابی و غیر التهابی مشتمل بر کومدون های باز و بسته میباشند. ضایعات التهابی آکنه با وجود یکی یا بیشتر از انواع ضایعات ذیل مشخص میگردند : پاپول ، پوستول وندول (کیست) قطرپاپولها کمتر از 5mm میباشد . پوستول ها یک هسته ی مرکزی قابل مشاهده از مواد چرکی دارند .قطر ندول ها بیش از 5mm است. ندول ها ممکن است چرکی یا هموراژیک شوند . ضایعات ندولر چرکی به علت شباهت آنها به کیست های ملتهب اپیدرمی ، کیست نامیده میشوند .پارگی مکرر و اپی تلیالیزه شده مجدد کیست ها منجر به پیدایش مجاری (tracks sinus) پوشیده از اپیتلیوم میشود که اغلب با اسکارهای بدریخت کننده همراه است. 7 منبع 1 ص 98 انواع درمان: درمان انتخابی:
الف- درمان انتخابی در موارد خفیف تا متوسط ( گروه اول)
ب- درمان انتخابی در موارد متوسط تا شدید (گروه دوم)
درمان جایگزین:
الف- درمان جایگزین در موارد خفیف تا متوسط(گروه اول)
ب- درمان جایگزین در موارد متوسط تا شدید( گروه دوم)
درمان کمکی: 8 منبع 3 ص35 -37 عوامل ایجاد کننده و تشدید کننده ی جوش:
رژیم غذایی
نور خورشید


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

قیمت فایل فقط 22,100 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت جوش در پوست , بررسی جوش در پوست , پاورپوینت جامع و کامل جوش در پوست , کاملترین پاورپوینت جوش در پوست , پکیج پاورپوینت جوش در پوست , مقاله جوش در پوست , تحقیق جوش در پوست

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر