امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت امنیت ارتباط از راه دور

پاورپوینت امنیت ارتباط از راه دور دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 654 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29

دانلود پاورپوینت با موضوع امنیت ارتباط از راه دور، در قالب pptx؛ و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مدل نمودن تهدید، ریسک عدم کنترل فیزیکی، ریسک شبکه های نا امن، ریسک تجهیزات آلوده در شبکه داخلی، ریسک دسترسی خارجی به منابع داخلی، متدهای دسترسی از راه دور، Tunneling، پورتالهای نرم افزاری، Remote Desktop، دسترسی مستقیم به نرم افزارها، اهمیت حف

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت با موضوع امنیت ارتباط از راه دور، در قالب pptx؛ و در 29 اسلاید، قابل ویرایش شامل:

مقدمه

مدل نمودن تهدید

ریسک عدم کنترل فیزیکی

ریسک شبکه های نا امن

ریسک تجهیزات آلوده در شبکه داخلی

ریسک دسترسی خارجی به منابع داخلی

متدهای دسترسی از راه دور

Tunneling

پورتالهای نرم افزاری

Remote Desktop

دسترسی مستقیم به نرم افزارها

اهمیت حفاظت از سرورهای دسترسی از راه دور

تشخیص هویت، اختیار و دسترسی از راه دور

امنیت تجهیزات کاربر دورکار

امنیت اطلاعات کاربر دورکار

نکات مهم در چرخه عمر دورکار

قسمتی از متن:

امروزه بسیاری از کارمندان سازمانها و و پیمانکاران از گستره وسیعی از تکنولوژیهای ارتباط راه دور جهت انجام امور کاری خود استفاده می نمایند. هدف اغلب دورکارها استفاده از تکنولوژیهای ارتباط از راه دور ،دسترسی به منابع الکترونیکی و کامپیوتری داخل سازمان بوده که برای عموم آزاد نمی باشد.

طبیعت دورکار و تکنولوژیهای ارتباط از راه دور، نیاز به دسترسی از محیط های خارج سازمان و یا میزبانهای خارج از سازمان را دارد که آنرا در معرض ریسک بالاتری به نسبت تکنولوژیهای مورد استفاده در داخل سازمان قرار می دهد.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " امنیت ارتباط از راه دور" می باشد که در حجم 29 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و قالب آن را می توان به دلخواه تغییر داد.

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود رایگان پاورپوینت امنیت ارتباط از راه دور , پاورپوینت امنیت ارتباط از راه دور , امنیت ارتباط از راه دور , ریسک شبکه های نا امن , متدهای دسترسی از راه دور , پورتالهای نرم افزاری , دسترسی مستقیم به نرم افزارها , اهمیت حفاظت از سرورهای دسترسی از راه دور , تشخیص هویت , اختیار و دسترسی از راه دور , امنیت تجهیزات کاربر دورکار , امنیت اطلاعات کاربر

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر