امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران

پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران دسته: پاورپوینت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 305 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 30

دانلود پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران بررسی اقتصاد کاربردی برای مدیران پاورپوینت جامع و کامل اقتصاد کاربردی برای مدیران کاملترین پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران پکیج پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران مقاله اقتصاد کاربردی برای مدیران تحقیق اقتصاد کاربردی برای مدیران

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

نوع فایل :  پاورپوینت ( قابل ویرایش )

 قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 30 صفحه

اقتصاد كاربردی برای مدیران بسمه تعالی تابع تولید تابع تولید، تولید مقدار بازده در یک اقتصاد را به درداده عوامل تولید و وضعیت دانش فنی ارتباط می دهد. تابع زیر تابع تولید را برحسب نماد نشان میدهد:
که در رابطه، Nو K نشان دهنده درداده سرمایه و نیروی کارو A نشان دهنده وضع دانش فنی است. تابع تولید AF(K,N) در معادله بالا مبین آن است که بازده تولید شده به عوامل درداده K و N و وضعیت دانش فنی بستگی دارد. افزایش عوامل درداده و بهبود دانش فنی به افزایش در عرضه بازداده می انجامد.
عوامل تولیدکننده رشد بازداده را نشان می دهد:
پیشرفت دانش فنی+ رشد سرمایه × سهم سرمایه نیروی کار+ رشد × سهم نیروی کار= رشد بازداده که در آن ө-1 و ө اوزانی هستند که سهم درآمد نیروی کار و سرمایه را در تولید نشان میدهند. 1- تأثیر رشد عوامل درداده در دو قلم اول مشاهده می شود. نیروی کار و سرمایه هریک معادل میزان رشد خود ضرب در سهم آن داده در درآمد، به رشد بازداده کمک می کند.
2- میزان بهبود دانش فنی، که پیشرفت دانش فنی یا رشد فرآوری کل عوامل نامیده می شود. میزان رشد فرآوری کل عوامل عبارت از مقداری است که بازداده در نتیجه بهبود شیوه تولید، بدون تغییر کلیه درداده ها، افزایش می یابد، به دیگر سخن هنگامی که فرآوری کل عوامل دارای رشد است که با همان عوامل تولید، بازداده بیشتری به دست آید.
3- یک تابع تولید، عوامل درداده و دانش فنی را به سطح بازداده ارتباط می دهد. رشد بازداده با فرض ثبات سطح دانش فنی، عبارت از میانگین وزنی رشد در داده هاست که اوزان برابر با سهم درآمدند. تابع تولید توجیهات را به عوامل درداده و تغییرات در دانش فنی، به منزله منابع رشد بازداده معطوف می کند.
4- نظریه رشد، عوامل تشکیل دهنده رشد میان مدت و بلندمدت بازداده را مورد مطالعه قرار می دهد. این معادله تأثیر رشد درداده و بهبود فرآوری را در رشد بازداده خلاصه می کند:
نتیجه گیری:
اقتصاد دانان طرفدار دیدگاه عرضه، افزایش سطح و میزان رشد بازداده اشتغال کامل را، از طریق ایجاد انگیزه های بهتر برای کارکردن، پس انداز و سرمایه گذاری و از طریق کاهش مقررات پیشنهاد می کنند، پژوهشهای تجربی نشان می دهد که این انگیزه ها در بخش طرف عرضه نیروی کار موفق است و اینکه کاهش کسری دولت سبب تهییج سرمایه گذاری می شود. ∆Y ∆N NO YO Y=F(N,…) تابع تولید مقدار بازداده را به درداده نیروی کار، باتوجه به سایر عواملف، نظیر سرمایه، ارتباط می دهد. افزایشهای متوالی نیروی کار، اضافه بازداده کمتر و کمتری را به دست می دهد. تولید نهایی نیروی کار X∆/ Y∆ یعنی افزایش بازداده برای هر واحد افزایش در اشتغال با شیب تابع تولید نشان داده شده است. مسطح شدن شیب نشان دهنده آن است که تولید نهایی نیروی کار نزولی است. رشد اقتصاد رشد سولو با وجود اینکه الگوی سولو بهترین چارچوب را برای آغاز بررسی مبحث رشد اقتصادی ارائه می کند ، درواقع این الگو فقط آغازگر راه است. در این الگو بسیاری از جنبه های جهان به ساده ترین شکل خود درآمده اند و بسیاری از عوامل به حساب نیامده است. اقتصاددانانی که مبحث رشد اقتصادی را مورد بحث و مطالعه قرار می دهند، سعی می ک


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران , بررسی اقتصاد کاربردی برای مدیران , پاورپوینت جامع و کامل اقتصاد کاربردی برای مدیران , کاملترین پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران , پکیج پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران , مقاله اقتصاد کاربردی برای مدیران , تحقیق اقتصاد کاربردی برای مدیران

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر