امروز: پنجشنبه 9 فروردین 1403
دسته بندی محصولات
بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی

دانلود پاورپوینت ایمنی انبارداری 13 اسلاید

دانلود پاورپوینت ایمنی انبارداری 13 اسلاید دسته: عمومی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 31 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 13

دانلود ایمنی انبارداری 13 اسلاید تحقیق ایمنی انبارداری 13 اسلاید مقاله ایمنی انبارداری 13 اسلاید ایمنی انبارداری 13 اسلاید

قیمت فایل فقط 14,300 تومان

خرید

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 13 صفحه

ایمنی انبارداری تهیه و تنظیم : مهندس عبدالصمد احمدوند وبلاگ : www.
jalali-hse.
blogfa.
com رعایت نظم و ترتیب در چیدن كالاها و مواد مختلف شیمیایی و نیز نظافت عمومی انبارها جزء اصول اولیه ایمنی انبار داری بوده و بایستی دقیقا" رعایت گردد.
حتی الامكان بایستی در انبارداری تجانس كالاها و اجناس مد نظر قرار گیرد بطوری كه بتوان با نصب تابلوهای راهنما بخشهای مختلف انبار را از یكدیگر مجزا نمود.
اجناس سنگین و نیز مایعات شیمیایی یا مواد خطرناك بایستی در طبقات زیرین قفسه ها نگهداری گردند.
كالاها و مواد طوری در طبقات چیده شوند كه در هنگام برداشت امكان دسترسی به كالاها و مواد قدیمی تر وجود داشته و زودتر مورد استفاده قرار گیرند.
www.
jalali-hse.
blogfa.
com حتی الامكان از تحویل گیری ظروف و یا جعبه های حاوی موادی كه دارای فرسودگی، پاره گی و یا نشتی مىباشند جهت انبارداری بایستی خودداری شود، در غیر اینصورت اینگونه موارد بایستی در محلی جداگانه (خارج از انبار) نگهداری شده و سریعا" مورد استفاده قرار گیرند.
از چیدن مواد شیمیایی مختلف (نامتجانس) در كنار هم در طبقات اكیدا" خودداری شود.
از تحویل گیری و انبارداری مواد شیمیایی به حالتهای مختلف (جامد، مایع و گاز) كه فاقد پلاك مشخصات بوده و به عبارتی شناسایی نشده اكیدا" خودداری شود.
www.
jalali-hse.
blogfa.
com چنانچه در طول مدت زمان نگهداری مواد شیمیایی در انبار نشتی و یا پاره گی در ظروف آنها مشاهده گردید، بایستی سریعا" نسبت به خروج آن از انبار اقدام و محل آلوده را با دقت تمیز نمود.
جهت نگهداری اشیایی كه داری سطوح صاف نمىباشند (مثل لاستیك اتومبیل و غیره) بایستی به منظور جلوگیری از ریزش و لغزش تدابیر لازم جهت نگهداری آنها در طبقات اتخاذ نمود.
نردبانهای مورد استفاده در انبار علاوه بر اینكه باید امكان دسترسی به بالاترین طبقات قفسه ها را فراهم سازد بایستی به منظور جلوگیری از سقوط، انتهای بالایی آنها به قفسه ها قلاب شود.
www.
jalali-hse.
blogfa.
com هر عملی كه باعث ریخت و پاش مواد در انبار گردد ممنوع مىباشد.
لذا كلیه اجناس (چه در هنگام تحویل گیری و چه در هنگام تحویل دهی) بایستی بصورت بسته بندی باشد.
بطور كلی استعمال دخانیات در انبار اكیدا" ممنوع می باشد.
تمام اقلام و كالاها بایستی روی سطح كاملا" صاف چیده شده و حداكثر ارتفاع مجاز كالاهای مختلف دقیقا" رعایت گردد.
چیدن اقلام در مسیر بالابرها و مسیر رفت و آمد عمومی پرسنل، اكیدا" ممنوع است و كالاها باید در محلهای مناسب چیده شود لبه جعبه های چیده شده باید روی هم در یك راستا بوده و لبه یك بسته از بقیه بسته ها بیرون نزند.
www.
jalali-hse.
blogfa.
com چیدن بشكه های حاوی مواد محلول صنعتی بر روی یكدیگر ممنوع مىباشد (در موارد استثنایی چیدن بشكه های مذكور بر روی یكدیگر تنها با اجازه كتبی مسئول ایمنی مجاز مىباشد.
) كلیه مواد شیمیایی كه در اثر مجاورت با یكدیگر احتمال فعل و انفعالاتی داشته و در نتیجه تولید خطر یا گازهای خطرناك مینمایند و یا سبب آتش سوزی و انفجار میشوند باید در انبارهای مجزا و یا بطور مطمئن دور از یكدیگر انبار ش

قیمت فایل فقط 14,300 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود ایمنی انبارداری 13 اسلاید , تحقیق ایمنی انبارداری 13 اسلاید , مقاله ایمنی انبارداری 13 اسلاید , ایمنی انبارداری 13 اسلاید

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.
ارسال نظر